حصريا علي مدونه بدهلاوي , افلام اجنبية ,برامج مباشره ,افلام اون لاين 2015 ,شات ,دردشه,مباشر,اون لاين,برامج,كوره,فن,مصارعه,رياضه,العاب,فيفا ,مشاهدة افلام اون لاين ,اكسات,خدمات,اخبار,سينما, افلام مصرية اون لاين , افلام بدون تحميل ,حصرى, مشاهدة مباشرة , افلام جديدة ,

و الله بحبه


يا ويلي من حبه يا ويلي
لا قادر أنساه ولا ابعد عنه
آه يا ويلي

الثانية في بعده دنيا
و الدنيا في قربه ثانيه

بدعيله يحس بيا
آه يا ويلي

و الله بحبه و الله حبيته و يعلم الله
دايب و الله دايب لو شفت أتنين حبايب
صورته بتنده عليا

جربت ابعد و أسافر و أشوف لغرامه أخر
أنا رحت و جيت و لكن حبه في كل الأماكن
بلقيه أدام عنيه

آه يانا منه
آه يانا منه

دبت أنا منه
دبت أنا منه

آه يانا منه علطول تاعبني
إن قلت أنسى قلبي يعاتبني
و يقولي لا لا لا

و الله بحبه و الله حبيته و يعلم الله
دايب و الله دايب لو شفت أتنين حبايب
صورته بتنده عليا

يعني و بعدين في قلبه
مهما بيعمل بحبه

يعني و بعديه في قلبه
مهما بيعمل بحبه

ألاقيه مشغول ديما علطول
طب اعمل أيه في حبه

آه يانا منه علطول تاعبني
إن قلت أنسى قلبي يعاتبني
و يقولي لا لا لا

و الله بحبه و الله حبيته و يعلم الله
دايب و الله دايب لو شفت أتنين حبايب
صورته بتنده عليا

قلبي بيتعب معايا بيقولي خلاص كفاية
أنا قلبي بيتعب معايا بيقولي خلاص كفاية

كل ما ينسى يرجع لهواه طب إيه أخر الحكاية

آه يانا منه علطول تاعبني
إن قلت أنسى قلبي يعاتبي
و يقولي لا لا لا

و الله بحبه و الله حبيته و يعلم الله
دايب و الله دايب لو شفت أتنين حبايب
صورته بتنده عليا

جربت ابعد و أسافر و أشوف لغرامه أخر
أنا رحت و جيت و لكن حبه في كل الأماكن بلاقيه أدام عنيه

أضف تعليقك

لو عجبك الموضوع مش عايز منك غير كلمه شكرا في التعليق.....

Sponsor